6099040555 |
Llegir per aprendre (primària) |
2018-2019 |
Assessorament. Educació Primària |
|
|
|
15/10/2018 - 17/6/2019 (21 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC La Rosella |
|
av. Ponent, 12 (Rosselló)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
LPAP Llegir per aprendre (primària)
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació adreçada als centres que participen en l'Impuls de la Lectura. Aprofundiment en l’eix de la competència lectora: llegir per aprendre.
|
| |
Objectius |
Identificar les necessitats de l’alumne en les activitats de lectura des de les diferents àrees.
Analitzar, millorar i aplicar activitats de lectura des de la perspectiva de l’alumne i seguint el model lector.
Incorporar l’ensenyament de les estratègies de comprensió en les activitats de lectura a les àrees.
|
| |
Continguts |
La competència lectora i el model lector a les àrees: lector, text, i activitat.
La intervenció docent en el procés lector.
Perspectiva de l’alumne.
Estratègies de lectura.
Text expositiu, lectura crítica.
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Revisió, planificació i elaboració d’activitats de lectura des de les àrees d’aprenentatge.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Primària: mestres de CM i CS.
|
| |
E-mail |
mmoncas2@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
15/10/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dilluns |
29/10/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dilluns |
12/11/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dilluns |
26/11/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 5 |
dilluns |
14/01/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 6 |
dilluns |
28/01/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 7 |
dilluns |
25/02/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 8 |
dilluns |
18/03/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 9 |
dilluns |
29/04/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 10 |
divendres |
21/06/2019 |
1230 |
1400 |
|
| |